Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

7.4.14

OH MY GOODNESS


Idag har jeg gjort mig mit dyreste køb nogensinde, og jeg er simpelthen så spændt på det! Min pengepung skriger af smerte, men denne gang måtte jeg altså lytte til mit hjerte og give efter. Jeg glæder mig til at vise jer det! Kan i mon gætte hvad det er?

Denne uge står på kvalitetstid i form af en tur på skydebanen med min bror og far, en tur i tivoli med mine efterskole elsklinger og træning. I næste uge tager jeg desuden lige et par dage til Oslo med nogle skønne kvinder, hvilket jeg også ser meget frem til. Og så står min fødselsdag også lige for døren, men den tanke kan jeg slet ikke overskue lige nu. Så ja, jeg hygger i selskab med dejlige venner og skøn familie, træner så jeg kan se sexet ud nøgen (!) og så gør jeg mig åbenbart nogle vilde køb, samtidigt med at jeg forsøger at holde hovedet koldt, og ikke at forsvinde væk i alle aftalerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar