Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

6.4.14

SUMMER = SANDALS

Sandals

Den danske sommer sniger sig langsomt og sikkert ind på os, og netop af den grund er jeg allerede på kig efter årets sandaler. Jeg er vanvittigt kræsen når det kommer til sko, og jeg har derfor før travet rundt i støvler, converse eller flip flops en hel sommer, fordi jeg simpelthen ikke har kunne finde et par sandaler, der lige faldt i min smag. Lidt diva, ikke? Så jeg er tidligt ude i år, og jeg vil sige, at der er nogle yderst fine bud! Jeg forelskede mig først og fremmest i nogle smukke sandaler fra Balenciaga, men efter at have set prisen, gav jeg hurtigt op på den idé. HELDIGVIS fandt jeg disse lækre sandaler på Asos til en rigtig, rigtig dejlig pris! Ovenfor ses hvordan jeg ville style disse på en lun sommeraften. Simpelt og sofistikeret. Jeg elsker det. Hvad synes i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar