Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

3.5.14

A TREND I DIG: SLIPPERS

Slippers
1. Birckenstock // 2. Topshop // 3. River Island // 4. Givenchy // 5. The Last Conspiracy // 6. Zara // 7. Truffle // 8. Adidas // 9. Senso // 10. Topshop

Det er næppe gået forbi nogens næser, at slippers trenden for alvor er oppe og vende lige nu, og ja, jeg er også blevet bidt. Det har jeg faktisk været fra start af, og jeg har derfor kreeret en lille collage med fine, fine bud, i forskellige prisklasser. Jeg må indrømme, at jeg har brændt mig varm på flere af disse styles, men for nu er det altså kun ét af disse par, jeg spændt venter på min søde postmand bringer mig. Kan I gætte hvilke? Som i måske kan fornemme, er det altså mest i den sorte retning jeg tiltrækkes, men man kunne jo også være vovet, og købe dem i en vild farve, og hvis man vil være helt crazy, kan man smide en hvid tennissok i. Jeg ved det lyder gak gak, men der er rent faktisk folk der gør det, så go ahead, alt er lige pludselig lovligt i modeverdenen! Hvad bliver det næste ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar