Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 9. maj 2014

CRAZY DAYS


Et overload af billeder, jeg ved det godt, og de fleste endda iphone eller insta, det fandme dårlig bloggerstil, hva? Jeg må erkende at kameraet er en smule tungt at slæbe rundt på, hvilket er meget upraktisk, når man er mig, der i forevejen pakker alt for tæt. Men som i kan se, har jeg haft nogle lettere hektiske dage i mit dejlige København. Den har b.la. stået på Justin Timberlake koncert, hvilket var et af de vigtigste, største og smukkeste øjeblikke i mit liv. Åh, hvor ville jeg ønske, at jeg kunne opleve det hele om igen! Pladserne var fantastiske, musikken var fantastisk og ikke mindst han var fantastisk. Jeg har virkelig ikke andet at sige. Anden omgang billeder er fra torsdag, hvor min kære veninde Helena og jeg var til 2. semifinale i Eurovision. Det var en hel vild oplevelse, og jeg havde en skøn, skøn dag med hende med FroYo, Chinabox, Melodi Grand Prix og ægte københavnerhygge. Alt i alt har det været nogle begivenhedsrige og dejlige dage, og nu skal jeg bare falde lidt ned igen. Jeg håber at I har det godt derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar