Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 1. maj 2014

DOIN' A LITTLE SHOPPIN'


På mange måder et vanvittigt ligegyldigt billede, men jeg ville egentligt bare lige checke ind, sige hej, og så også lige annoncere, at jeg netop har hørt en fugl synge om, at der er en kæmpe pakke med tøj på vej hjem til mig. Jeg gav jer jo en masse udsalgs tips i dette indlæg, og jeg har selv gjort brug af dem, da Zalando netop nu kører stort mid season sale. I har sikkert hørt om det, men hvis ikke, så er det altså værd at tjekke ud. Jeg synes i hvert fald selv at jeg har fundet nogle aldeles fine ting, og jeg glææææder mig til at have det hjemme. Så krydser vi bare og håber på at alt sidder som det skal, det er jo lidt chancen man tager, med online shopping. Men nok om det! Ellers så slapper jeg egentligt bare af, efter nogle hektiske uger. De fleste af jer er vel i fælledparken idag, hvilket jo er forståeligt nok - jeg har valgt at stå over i år, men til jer der er derinde, har været eller skal (og selvfølgelig også til jer der ikke er) i må have en rigtig lækker dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar