Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

15.5.14

GETTING COMFY WITH MY PUP

Brics coat // Weekday shirt // Vila pants // Vagabond boots

Et meget afslappet og komfortabelt outfit, jeg dog stadig sagtens synes er suitable for omverdenens skue. Både bukser, bluse og frakke er faktiske nye! Frakken er købt brugt via Trendsales, og jeg er allerede stjerneglad for den. Jeg har længe sukket efter den eftertragtede Brics frakke, og da jeg så annoncen slog jeg altså til. Blusen er meget basic og casual, og bukserne er købt på udsalg, men dette gør dem altså ikke mindre lækre; jeg har tidligere søgt med lys og lygte efter et specielt par fra T by Alexander Wang, men da de ikke længere blev forhandlet, har jeg altså søgt andre alternativer, og disse er et godt bud. Og så er de også super bløde. Winnnn! Jeg er forresten godt klar over, at min hund ikke er lige så pro til at pose som mig, men han er da nuttet. Har I det godt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar