Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

4.5.14

MY MAN


På tirsdag går det ned. Min verden skal vendes godt og grundigt på hovedet, og det er som om, at jeg ikke engang kan holde tanken ud, så meget glæder jeg mig. Jeg ved godt, at det ikke giver mening, men lige når det kommer til Timberlake, så vil mine ord altid kludre. Besættelsen startede da jeg var omkring de 12, og jeg tror aldrig helt at den slutter, haha. Men for at komme til sagen, lander min mand ENDELIG i Danmark igen på tirsdag, og det kommer vel ikke som en overraskelse, at jeg selvfølgelig skal ind og se ham. En første date, om man vil. Ej, jeg er som sådan kommet over mit "teenagecrush", men min kærlighed og respekt til denne mand vil nok aldrig helt forsvinde. Jeg kan godt fortælle jer, at hans musik bliver voldtaget for tiden, for ja, jeg er den type, der skriger, skråler og synger, så selvfølgelig skal der varmes op. Jeg glæder mig helt sygeligt meget kan i måske fornemme, og et lille review af koncerten skal selvfølgelig nok lande på bloggen, selvom jeg ikke kan forestille mig andet, end at det bliver fuldstændigt mindblowing og fantastisk. 

Er der nogle af jer der også skal i Parken og se Justin?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar