Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

27.5.14

ON A LAZY SATURDAY

H&M top // H&M shorts // Birckenstock sandals // Unknown sunglasses

Både top og shorts er nye, og jeg er allerede faldet pladask for shortsne. De er alt for casual og cool, og de vil helt sikkert blive flittigt brugt henover sommeren, da de bringer et afslappet vibe til et outfit. Det er en smule ærgerligt at billederne er i sort/hvid, da mit hår ikke rigtig kan ses, for ja kære venner, mor har været et smut til frisøren! I kan måske se at jeg har fået taget et stykke af igen, og det er altså ikke helt med min gode vilje. Jeg stræber dog efter sundt og lækkert hår, og hvis det betyder, at jeg må vinke farvel til længden, so be it. Farven må i så se en anden dag! Disse outfitbilleder er også fra weekenden, og hold kæft, hvor jeg nyder at kunne rende rundt i bare ben. Hvor er det herligt, at sommeren endelig er kommet! 

2 kommentarer:

  1. do your feet get sore if you walk all day in birkenstocks

    SvarSlet
    Svar
    1. Well, I have gotten a blister before from walking in Birkenstocks, but usually i don't. But if i walk all day, i do yes. :)

      Slet