Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

4.5.14

THIS IS WHY


Det måtte jo ske. Jeg mener ikke at det er nødvendigt, men hvis der nu alligevel skulle sidde en enkelt eller to derude, der tænker "hmm, hvorfor var det så lige, jeg skulle læse hendes blog?" så vil jeg nu give dig et par vanvittigt gode grunde!

1. Jeg er sej. Den er næsten ikke længere. Alene af den grund, burde du nu være hooked.

2. Jeg ser pisse godt ud. Også en rigtig vigtig faktor, for hvem gider en grim blogger?

3. Jeg er virkelig i balance med mig selv, og jeg har styr på livet. Bliv hængende folkens, jeg har svaret på alle livets store spørgsmål.

4. Jeg er den største boldmongol til dato, og hvis i læser med, så lover jeg at smide en video op, hvor der er bolde involveret.

5. Jeg regner med at finde mig en sugardaddy, der kan forkæle mig med masser af tøj, og så skal i bare se løjer!

6. Jeg er god mod dyr. Who doesn't love an animal lover?

7. Jeg er den største people pleaser, så sig hvad i vil ha, og i skal få det. Næsten.

Need I say more?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar