Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 13. maj 2014

WHAT I NEED


Lige for tiden skøjter jeg rundt til diverse begivenheder, og det får mig desværre til at forsømme bloggen en smule, hvilket jeg oprigtigt ærgrer mig over! At det så bliver endnu et af de der hvad-sker-der-så-i-Nannas-liv-lige-nu-indlæg, gør ikke situationen meget bedre, men det er altså alt hvad jeg på nuværende tidspunkt kan overkomme. Forhåbentligt bliver det næste stykke tid mere roligt, hvor jeg igen kan fokusere en smule mere på bloggen. På trods af stress, er det altså dejlige mennesker jeg ses med for tiden, og det er positive oplevelser jeg får mig, selvom at jeg godt kan have lidt svært ved at fordøje det hele, hvis man da kan sætte det sådan op. Jeg er ikke typen der altid har fart over feltet, for det er utroligt nemt for mig at glemme mig selv, og mærke efter hvordan verden ser ud indeni. Det kan være svært at forstå, og det er lige så svært at forklare, men det gør bare, at jeg bliver nødt til at tage den lidt med ro, når det hele begynder at gå for stærkt. Mange mennesker har svært ved at forstå dette, og det kan jeg godt forstå - det er svært at sætte sig ind i, og til tider er det mindst lige så svært for mig selv at forstå. Det handler bare om at acceptere mine egne behov, og sætte dem fremfor andres - det er jo i sidste ende mig selv jeg skal gøre glad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar