Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 21. maj 2014

WISHLIST

Wishlist

Så bliver det næsten ikke mere minimalistisk! Nøgleordene her er vist klassisk, rene linjer, god kvalitet og back to basics. Jeg har i denne måned foretaget mig mange gode køb, der i blandt mine Birckenstocks, min Brics frakke, diverse miniskirts og klassiske sorte jeans - for bare at nævne noget af det! Jeg erkender og anerkender min shopping afhængighed, men jeg er altså stadig ikke helt tilfreds (som om man nogensinde bliver det), så dette er altid min opdaterede ønskeliste. Der er selvfølgelig flere ting jeg går og drømmer om, men disse er de mere realistiske (hvis alt går galt, så da i billigere udgaver) items, som jeg forhåbentligt snart kan tilføje til min garderobe. En film med Cameron Diaz i en let og luftig silke skjorte, overbeviste mig om at jeg altså skal eje en af disse, og denne fra Acne er rimelig perfekt. Nike sneakersne har jeg længe ville ha, og det vil jeg altså stadig, specielt fordi jeg endnu ikke har nogle rigtige sneaks. Sorte, baggy ripped jeans har jeg også kigget efter et stykke tid, og jeg har altså endnu ikke fundet det perfekte par. Jeg har overvejet selv at kaste mig ud i projektet, men med mine (manglende) kreative skills, har jeg besluttet mig for at lade være, hvilket nok også er for det bedste. Balenciaga sandalerne er fucking fine! De bliver desværre nok ikke mine i år, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig! I kan se hvor resten af tingene er fra ved at klikke på billedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar