Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 4. juni 2014

AN OLD FRIEND NAMED LEVI'S


Vi har alle sammen stiftet bekendskab med den, på den ene eller den anden måde; denim jakken. Jeg har en seriøs svaghed for jakker, og denne fra Levi's er så perfekt. Den er denim, men alligevel ikke helt på den traditionelle måde, da den jo er sort. Jeg købte den for halvandet års tid siden på asos marketplace (hvilket desuden er anbefalelsesværdigt, hvis man er til secondhand shopping), og endda til en fin pris, og jeg blev glædeligt overrasket, da den var i perfekt stand. Den er størrelse XL, hvilket giver den et oversize fit, hvilket passer mig perfekt. Jeg er rimelig begejstret for den, kan i måske høre, den bliver i hvert fald brugt en del i overgangsperioderne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar