Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

19.6.14

DINNER AND A MOVIE ON A WEDNESDAY


Igår var jeg en tur i goe' gamle Næver med 2 af de søde, og det er lidt af et had/kærlighed forhold, jeg har til den by. Anyhow, dagordenen stod på dinner and a movie - vaske ægte date stil, på en rimelig almindelig onsdag. Vi startede ud på den nyåbnede Dominos, hvilket var fucking godt by the way, og rundede derfor slikbutikken, for derefter at vende snuden mod biografen. Det er ikke meget jeg havde hørt eller set om filmen The fault in our stars, så jeg havde egentligt et rimeligt åbent sind, da jeg gik ind til det. Jeg må dog nok indrømme at den er en tand for depri og sad love for min smag, men sød var den da. Jeg havde dog rimeligt svært ved at komme mig over Shailene Woodley's frisure, som jo ellers ser godt ud. Ikke i den film. Så alt i alt var det en rimelig udemærket aften! Traditionen tro nåede lige jeg lige et par hurtige photobooth snaps, så i har noget pænt at kigge på. Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar