Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 12. juni 2014

I'M BACK BITCHES

 
Brics coat // H&M dress // Birckenstock sandals

Bloggen har i den grad holdt pinseferie, men det vil forhåbentligt ændre sig nu! Jeg vender nemlig stærkt tilbage med et outfit indlæg - ikke et af de mere inspirerende, det indrømmer jeg, men det er minimalistisk og komfortabelt, hvilket er den perfekte blandning for mig. Kjolen er ny, og eftersom den er fra H&M kostede den nærmest ingenting, hvilket vi jo godt kan lide. Den er super fin og kan bruges hele året rundt med eller uden strømpebukser. Jeg vil forresten gerne undskylde for den ekstremt grimme murstens baggrund - der er desværre ikke store locations muligheder her hvor jeg bor, så jeg må nøjes. Frakken fra Brics er mit nye yndlings item - den er fantastisk!! Jeg ved godt, at det ikke ligefrem er sæson for store uldfrakker, men den er så lækkert oversized og blød. Åh, ekstasen vil ingen ende tage. 

Idag har jeg været til træning igen, efter hvad der føles som en laaaang pinse-pause, og det var latterligt dejligt. Jeg nægter at blive en fitness fanatiker, da jeg selv afskyr disse, men jeg må indrømme at bølgen har ramt mig; jeg er bidt. Derudover nyder jeg bare at sommeren endelig har anmeldt sin ankomst. Psyken går op og ned for tiden, og det tager også en del kræfter, men jeg klarer mig. Så hvordan har i det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar