Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

23.6.14

INSPIRED BY: LEIGHTON MEESTER

 


Det er formegentligt ikke gået forbi nogle af mine læseres næser, at jeg har en svaghed for smukke kvinder, og man kan vist roligt konstatere, at Leighton Meester falder inden for denne kategori. De fleste (inklusiv jeg selv) lærte hende at kende igennem Gossip Girl, hvor hun spiller den fantastiske rolle som Blair Waldorf. Hun er altså ikke kun en latterligt talentfuld skuespiller, hun er også blevet gifted med et rimeligt attraktivt udseende. Hendes stil rammer heller ikke helt ved siden af - som med de fleste andre jeg har lavet Inspired By om, så er der selvfølgelig outfits der inspirerer, men også outfits der falder knapt så meget i min smag. Jeg har selvfølgelig udelukkende valgt dem jeg kunne relatere og se mig selv i. Noget helt andet er, at hun har den dejligste udstråling, der næsten udgør 50% af hvorfor jeg valgte hende - og alle de andre også, for den sags skyld. You can't buy style.

Se mine tidligere Inspired By med India RoseChloë Moretz, Jessica Alba, Rihanna og Mary-Kate Olsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar