Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

17.6.14

MY BABY LOVE


Da jeg kom ind i verden, var jeg så heldig at have en storebror, hvad jeg dog altid manglende var en lille søster. Da jeg var 6 år gammel mødte jeg så denne lille amerikansk-snakkende pige i lufthavnen, og fik af vide, at det var min kusine. Jeg havde aldrig kunne forudse at denne pige, ville betyde så meget for mig. 

For ikke bare var hun mit kød og blod, hun var snarere min bedre halvdel. Selv da vi ikke snakkede samme sprog, forstod vi alligevel hinanden på et helt andet plan. Siden da har denne pige vokset, og det er så fantastisk at følge hende, og ord kan på ingen måde beskrive, hvor stolt jeg er af hende. Hun er blevet den smukkeste, modigste, ærligste, klogeste, sjoveste og mest fantastiske pige, og at kunne kalde hende min søster er en ære.

En dedikation til min lille søster, der altid kan sætte et smil på mine læber. Jeg værdsætter hvert et minut med dig, og jeg elsker dig uendeligt. Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar