Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 26. juni 2014

ON MY WISHLIST

On my wishlist
1. Isabel Marant // 2. Givenchy // 3. Alexander McQueen // 4. Alexander McQueen // 5. Acne Studios // 6. Calvin Klein // 7. Chloe // 8. Alexander McQueen // 9. T by Alexander Wang // 10. Jean Yu & Dolce Gabbana // 11. Isabel Marant // 12. Boutique // 13. Ray-Ban // 14. & 15. James Perse

Idag er dette min ønskeliste. Læder, silke, satin og uld er grund materialerne, og kvalitet er fællesnævneren. Jeg har gjort mig alt for mange impuls køb på det seneste, hvilket virkelig ærgrer mig. Jeg vil jo i sidste ende tusind gange hellere bruge et lidt højere beløb på kvalitets items, end det billigere high street, der holder knapt så længe, og som mister facon efter et par gange i vaskemaskinen. Så note to myself: brug nu forhelvede dine penge fornuftigt! Det er snart på tide med nye basis varer, og disse to tanks fra James Perse gør jobbet. De er hermed på listen! Isabel Marants fantastiske mini skirts (denne gang i læder) ligger stadig højt på ønskelisten - det er dog en smule urealistisk, grundet den ekstremt pebrede pris. Calvin Klein undertøjssættet har jeg tænkt på et par gange efterhånden, hvilket nok betyder at jeg snart må klikke det hjem... Og så mangler jeg generelt bare minimalistiske, lækre shorts i forskellige materialer, og disse to fra henholdsvis Acne og Chloe er rimeligt perfekte. 

Hvad er på jeres ønskeliste?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar