Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

25.6.14

SHARING THEIR BIG DAY

Weekday sweatshirt // Sparkz shirt // Dr Denim jeans // Nike sneakers

En lidt utraditionel måde at vise outfit frem på, men som i nok kan se, så er to af mine bedste veninder blevet studenter, så selvfølgelig skulle de også sniges ind på bloggen, på den ene eller på den anden måde. Jeg har kendt disse piger siden starten af folkeskolen, og vi har gået igennem så mange ting sammen, det er derfor ekstra specielt at kunne fejre disse betydningsfulde dage med dem. Jeg er pisse stolt af dem begge, og jeg ved at deres fremtid er lys. Jeg håber og tror, at jeg også er i den. Så et anderledes outfit indlæg, som samtidigt blev en lille dedikation til mine to piger, der endelig kom i mål. Stort tillykke, jeg elsker jer stjerne højt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar