Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 15. juni 2014

SILVER OVERLOAD


For tiden hænger disse 3 halskæder som limet til min hals, da de alle betyder noget helt særligt for mig. Stjernetegns-halskæden fik jeg i dåbsgave, og jeg har altså haft den lige siden. Den er vanvittigt sød, og så tager den mig tilbage til min barndom, når jeg allermest har brug for det. Nanna-halskæden fik jeg i konfirmationsgave, og den er sidenhen blevet brugt en del. Dengang fik jeg den af min farmor og farfar, og der ligger derfor også betydning der. Sommerfuglen fik jeg af min far, som normalt er latterligt dårlig til at købe gaver til mig. Hele mit liv har det altid været min mor der stod for alle gave indkøb til min bror og jeg, og det er derfor lidt specielt for mig, at min far selv har udvalgt denne efter skilsmissen. Så der er historierne bag sølvhelvedet der for tiden pryder min hals. Hvad synes I om trenden med at have mange halskæder på, på en gang? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar