Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 21. juni 2014

SIMPLE SUMMER

Simple summer

Jeg drømmer om en simpel sommer med legende kontraster og solide materialer såsom læder og blød bomuld. Af en eller anden grund falder jeg altid tilbage på læder i forskellige arter, og dette må nok være et af mine ultimative favorit materialer når det kommer til tøj, fodtøj og tasker. Jeg har rent faktisk købt 2 læder items på udsalg idag.... Jeg glæder mig til at vise det til jer! Desuden er det "sporty touch" som efterhånden har vist sig en del i mode og blog verdenen inden for de seneste par år, og noget jeg denne sommer vil hylde, i form af en cap, sneakers eller en plain Adidas tee. Hvis i ligesom mig drømmer om kvalitet, eksklusivitet og godt basicwear denne sommer, så vil jeg henvise til mærker som Alexander Wang og hans underlinje, Helmut Lang og hans underlinje, Acne, Isabel Marant og Balenciaga. Det er i hvert fald især disse designere der inspirerer og fortryller mig for tiden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar