Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

14.6.14

TODAY

Weekday croptee // Dr Denim jeans

Idag er dette mit outfit - godt nok blev det instagram versionen, men sådan er det, når ingen har tid til at lege model og fotograf med mig. Crop t-shirten er ny og fra Weekday, og selvom det var lidt af et impulskøb, så synes jeg den er fin, især da jeg har en lille svaghed for gråmelerede overdele. Og så har jeg endelig(!!!!) fået mit store spejl op og hænge, hvilket giver mig muligheden for at tage nogle outfit billeder til instagram, så følg endelig med dér (nannariedel). 

Idag holder min far herremiddag, så jeg kommer til at føle mig voldsomt malplaceret blandt alle hans venner. Efter maden vil jeg nok derfor trække mig op til mig selv, hvor jeg vil drukne mig selv i film, serier og self pity. Nogle dage er sværere end andre, og idag er altså en af dem, der bare skal overstås. Jeg håber at i har en fortsat lækker weekend derude! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar