Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

21.7.14

CHILL OUT

H&M Trend top // Only shorts // Birckenstock sandals

Og SÅ kom det sidste outfit fra sommerhuset også på bloggen. Både top og shorts er nye - toppen købte jeg secondhand over facebook, og jeg er allerede super glad for den. Shortsne fandt jeg til en 100 bob i Marielyst, og selvom jeg normalt ikke bryder mig synderligt meget om mærket Only, både grundet udseende og kvalitet, så er disse altså ekstremt bløde, og derfor fantastiske at have på. Jeg ser forresten næsten helt blond ud på sidste billede - om det er solen eller bare mit kamera der fjoller ved jeg ikke. 

Noget helt, helt andet - jeg har på det seneste været enormt fraværende på bloggen, hvilket frustrerer mig en del. Jeg kan komme med massevis af undskyldninger og grunde, men det gør jo ikke den store forskel - jeg vil dog alligevel indvie jer lidt i, hvad der egentligt sker med personen bag tasterne. Fornyligt døde en veninde, hvilket har berørt mig en del, samt mennesker jeg holder af. Oveni det går jeg pt. igennem en svær tid psykisk, hvilket jeg har lidt svært ved at håndtere. Jeg holder "fri" for terapien henover sommeren, hvilket for mig nok ikke er det aller bedste, da jeg kan mærke, at det hele falder lidt sammen for tiden. Så nu ved i hvorfor jeg er så langt væk mentalt, og jeg beklager virkelig, hvis det har vist sig i mine indlæg (det er også primært derfor, jeg ikke blogger - det skal være helhjertet, eller slet ikke)

Jeg håber dog at i nyder solen, varmen og sommeren, og at i har det godt. Jeg håber på snart at kunne vende tilbage med fornyet energi. Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar