Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.7.14

CURRENT WISHLIST

Wishlist
1. Birckenstock // 2. Alexander Wang // 3. Calvin Klein // 4. Acne // 5. Nike // 6. Isabel Marant // 7. Chloé Daisy // 8. Nike // 9. Acne

Der går sjældent en dag, hvor jeg slet ikke tænker på mode - jeg finder inspiration overalt som på pinterest, i gadebilledet og på instagram. Og jeg forelsker mig også tit i tendenser, i stilarter, i outfits og tøj. Pt er cat eye trenden noget jeg virkelig er fortaler for. Jeg er allerede forelsket i flere udgaver, blandt andet disse fra Chloé. Undertøjssættet fra Calvin Klein har længe stået på min ønskeliste, da jeg sagtens kan se mig selv tøffe rundt i det herhjemme, på en varm dag. Jeg er desuden begyndt at interessere mig en del mere i det sporty touch, igennem for eksempel sneakers, en cap eller en adidas tee. At mixe det med blonder, læder eller silke giver sådan en lækker helhed. I hvert fald er dette på min ønskeliste pt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar