Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 29. juli 2014

HOW TO LOOK SPORTY

How to look sporty
1. T by Alexander Wang // 2. Adidas // 3. Cheap Monday // 4. T by Alexander Wang // 5. Adidas // 6. Topshop // 7. Nike // 8. Nike // 9. Adidas

Det sporty touch har ramt modeverdenen for alvor, og jeg synes derfor det var relevant, at jeg tog den op her på bloggen, især fordi jeg selv er stor fan. Specielt fordi, at vi alle sammen nu kan se ekstremt aktive og sporty ud, uden egentligt at være det. Bliver det bedre? Svaret er nej. 

Det er egentligt lettere end man tror, især fordi det er detaljen. Et sporty outfit fra top til tå er næsten kun iorden, hvis man er på vej til træning, eller anden form for fysisk aktivitet. At sætte en sporty top, en cap eller bare et par adidas sokker til et outfit, kan gøre mere end man tror, og for mig handler det især om, at mixe de forskellige tendenser sammen - selvfølgelig udfra hvad jeg selv kan lide. For eksempel blonder, læder og et par sneaks - det giver så mange kontraster, hvilket jeg selv er stor fan af. Er i selv fan af det sporty touch, som på seneste har fyldt en del i modebilledet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar