Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

5.7.14

LATE NIGHT THOUGHTS


For tiden svinger mit humør som vinden blæser, og det kan godt gøre det lidt svært, at finde ud af, hvor man egentligt står. Det ene øjeblik har du grineflip i en svømmehal over en aldeles latterlig ting, og det andet har du den knugende følelse af tomhed. Livet går op og ned, det kan ikke undgås, men for mig er det lidt ud i ekstremerne. Jeg værdsætter at jeg har min familie og venner omkring mig, for uden dem ville jeg falde fuldstændigt sammen. Jeg kan slet ikke understrege, hvor stor en betydning mit bagland har - det er dem der løfter mig op, lytter til mig, tager telefonen kl 2 om natten, lader mig være fuldstændigt ærlig og generelt støtter mig. Så solrige dage, vigtige mennesker, grineflip og god musik - det vil jeg fylde min sommer med. Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar