Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

13.7.14

MIXING IT UP

H&M satin cap // H&M lace cropblouse // H&M Trend pleated leather skirt // Nike sneakers // Skagen watch

Første outfit, da jeg netop var ankommet til sommerhuset. Jeg er personligt rimeligt vildt med dette outfit, da der er så mange kontraster i, såsom det plisserede læder og de feminine blonder, med det lidt mere sporty touch i form af satin cappen og de hvide sneakers. I like!! Forresten er både cappen og nederdelen ny! Nederdelen fandt jeg tilfældigvis på Trendsales i min størrelse, og da pengene så tikke ind d.1, slog jeg straks til! Jeg er allerede SÅ glad for det. Cappen er bare endnu et H&M impulskøb, men jeg synes faktisk, at den er ret fin. Udover det, var det heeelt vildt varmt, faktisk en smule fugtigt den dag, men bare det at sidde udenfor med et glas vin, en god bog og kunne høre bølgerne i det fjerne. Så kommer man altså heeelt ned på jorden igen. Kan i lide outfittet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar