Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 31. juli 2014

RANDOM FACTS ABOUT ME


Jeg reder sjældent hår. Jeg har absolut ingen balance, så rulleskøjter (skøjter i det hele taget faktisk..) er et no go for mig. Jeg har cirka en million (læs: mange) skønhedspletter fordelt udover min krop, og jeg hader det. Jeg har altid som i ALTID blå mærker på kroppen, oftest på benene. Jeg er tyr i stjernetegn. Jeg læser ikke særlig mange bøger, på trods af at jeg godt kan lide det. Jeg er en vaskeægte serienarkoman. Jeg har aldrig været udenfor Europa. Jeg har, i modsætning til de fleste andre kvinder, ikke latterligt mange sko, derimod har jeg rigtig mange jakker. Jeg drømte i rigtig mange år om at blive model, dels pga. min højde, som ligger på 183 cm. cirka. Min gaderobe består næsten udelukkende af farverne sort, hvid og grå. Jeg er nu oppe på at have 6 tatoveringer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar