Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 24. juli 2014

REST IN PEACE

Dagene forvandles til mørke, hvorfra de oprindeligt skulle være lyse
Min verden væltes, drejes og svinges rundt, for du er pludselig bort
Kære dig, giv mig en chance, for at tage din plads
Du gav altid et stykke af dig selv, og især til dem der var i nød
Stunderne kommer til live, som en drøm der blot var glemt
Din søde latter, og de aller smukkeste øjne, jeg længe har set
Du tog herfra alt for tidligt, men i vores hjerter er du gemt

Jeg ved ikke hvordan, jeg nu skal være, for uden dig, virker alt som bar kaos
Jeg husker din legesyge dans, dine smilehuller og listige sans
Så hvorfor dig, og ikke mig? Du havde det hele for dine fødder
Livet var blot begyndt, og uden så meget som et åndedræt var du væk
Du skulle være her, og smile som du altid gør
Varme os med din kærlighed, din styrke og dit mod
Mine sidste ord til dig bliver farvel, himlen er nu en engel rigere

24/12 1994 
-
 17/07 2014

Ingen kommentarer:

Send en kommentar