Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

11.7.14

THE BITCH IS BACK


Heya! Jeg er idag hjemvendt fra sommerhus, og er altså først nu kommet til computeren. Jeg havde nogle super dejlige dage i sommerhuset tæt på Marielyst, og noget at det skønneste var, at der var 10 minutter på gåfod til stranden. Vejret var for de meste med os, og der var god mad, vin, ludo og lækker musik involveret - og sidst, men ikke mindst, fik jeg tilbragt en masse kvalitetstid med min mor og storebror. Familie er det vigtigste! Men jeg har uden tvivl savnet bloggen - der var ingen internet, så det blev desværre ikke til nogle udenbys indlæg denne gang. Som et plaster på såret, har jeg dog hele TO(!!!!!) outfit indlæg til jer, og jeg glæder mig til at vise dem til jer! Nyder I den danske sommer? For det gør jeg!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar