Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 10. august 2014

DEN LILLE HAVFRUE THE MUSICAL


Som jeg nævnte i min video igår, skulle jeg ind og se Den Lille Havfrue som musical i Operahuset, og det var virkelig en magisk oplevelse. Jeg var på min 15 års fødselsdag i Det Ny Teater og se Phantom of The Opera, hvilket desuden også var en fantastisk oplevelse, men dette var meget, meget mere specielt, eftersom den lille havfrue uden tvivl var min yndlings film som barn. Jeg har altså set den rigtig mange gange, og havde derfor enormt store forventninger. Og jeg blev altså ikke skuffet. Musikken var uovertruffen, selvom der var tilføjet nye og ændret på gamle sange, og selve opsætningen var beundringsværdigt. Fantastisk musik, dans og performance - alt i alt en oplevelse, som jeg vil huske tilbage på meget, meget længe. Og så skadede det jo slet ikke, at kunne dele den med hende, som jeg har set filmen med de fleste af gangene, nemlig min barndomsveninde Maria. Skøn aften! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar