Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

22.8.14

A TREND I DIG: KNITS

Knits
1. Acne Studios // 2. Acne Studios // 3. Isabel Marant // 4. Rag & Bone // 5. Acne Studios // 6. Acne Studios // 7. Helmut Lang // 8. Stella McCartney // 9. Michael Kors // 10. T by Alexander Wang

Da efteråret (desværre) allerede hærger landet, tænkte jeg at det ville være en god ide, hver uge at komme med et indlæg om dette efterårs tendenser, og idag blev det altså striktrøjer. Det er en ultimativ favorit i de kolde måneder af mange forskellige grunde - de er varme, de er praktiske, de er komfortable og så kan de mixes på kryds og tværs. Det var faktisk først da jeg skulle skrive mærkerne under collagen, at det gik op for mig, at næsten halvdelen af mine udvalgte sweatre er fra Acne, hvilket er lidt af et tilfælde, haha. Jeg må dog indrømme, at Acne har banet sig til tops på min personlige liste over yndlings mærker - både grundet fantastisk kvalitet, men også grundet deres tøjs pasform. Igen i år er strik altså in, så i kan med ro i sindet begynde at hive dem frem igen, om det så er med turtleneck, med hoodie eller med mønster på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar