Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 19. august 2014

INSPIRATION

 
 
 
 
 
 
 

Dette må være en opsummering af hvad der inspirerer mig stilmæssigt for tiden. Det er rigtigt meget tynde, tæt siddende kjoler, tykkere rullekravekjoler i cashmerebomuld, tynde silkekjoler og tykkere uldfrakker til når efteråret rigtigt kommer frem. Jeg håber dog stadig på at comeback fra solens og varmens side, da jeg ikke er heeelt færdig med sommeren. Jeg må dog indrømme, at jeg glæder mig til efteråret, eftersom det er en af mine favorit årstider, hvis ikke favoritten. Naturen er noget af det smukkeste, vinden er den skarpeste og beklædningsmulighederne er fantastiske. Lag på lag vil jeg fortsat eksperimentere med i dette efterår, for eksempel i forskellige grå nuancer. Jeg glæder mig!! Bliver i inspireret af disse billeder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar