Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

5.8.14

INSPIRED BY: MILEY CYRUS

 
 
 
 
 
 

Meget kan man sige om hende, men Miley Cyrus har i hvert fald sat fast, at hun ikke er en Disney pige mere. Hun har forarget mange, og sikkert stødt endnu flere, men jeg er altså stadig fan. Jeg voksede op med Hannah Montana, og jeg synes derfor at det har været sjovt at følge hendes karriere -  den tog godt nok ikke den drejning, som jeg lige havde forestillet mig, men jeg er altså stadig på Miley-vognen! Denne inspired by er en smule anderledes, da Miley's nuværende stil ligger langt, langt, LANGT væk fra min egen. Hun har dog sine øjeblikke, fordi hun kan sagtens hvis hun vil, og i disse øjeblikke fungerer det som regel også til perfektion. Det, mine inspired by har til fælles, er at hovedpersonen altid er en smuk, beundrelsesværdig kvinde, og det mener jeg helt klart, at Miley også er. Hvad synes I om hende?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar