Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

12.8.14

ON RAINY DAYS LIKE THESE

Rainy days

Ugen er knapt nok begyndt, og der er allerede faldet deprimerende store mængder regn - i hvert fald her hvor jeg bor. Dette betyder også, at min stilmæssige inspiration ændrer sig, og dette outfit er altså, hvad jeg meget gerne ville være iført idag. Støvlerne fra Ann Demeulemeester har jeg efterhånden crushet på længe, men grundet den helt latterlige pebrede pris, må jeg nok bare drømme videre. Mohair pulloveren er fra Acne, og det var kærlighed ved første blik. Den har et oversize fit, der gør den perfekt til kølige efterårsdage. Jeg ville i hvert fald elske at gemme mig væk i den. Frakken fra Isabel Marant er den ultimative efterårsfrakke, og den ville se godt ud med alt. Balmain jeansne er en ny forelskelse, men dette gør den ikke mindre; jeg må dog endnu engang erkende, at de ligger langt fra, hvad jeg vil give for et par jeans. Læder rygsækken fra Proenza Schouler er intet mindre end perfekt, men generelt er jeg rimelig hooked på deres tasker. Alt i alt et drømmeoutfit, der meget gerne tilfældigvis måtte ligge i mit skab. Please.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar