Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

31.8.14

WHAT A WEEKEND


Jeres tanker falder straks hen på en våd bytur, lidt for meget rødvin eller hvad man nu ellers bruger sine fredag og lørdag aftener på som 19 årig, men tvært imod har jeg tilbragt hele weekenden med familien, hvilket har været skønt. Jeg er et kæmpe familie menneske, og jeg prioriterer dem højest. Lørdag havde min kære bror fødselsdag, og om eftermiddagen var min mors lille lejlighed fyldt til randen med dejlige familiemedlemmer. Stort tillykke til min nu 21 årige storebror forresten, jeg er pisse stolt af ham. Idag spiste jeg frokost med begge mine forældre og bror, og det var rent faktisk rart. Os 4 har mange minder sammen som familie, og at blive mindet om dem var både sørgeligt og dejligt på samme tid. Giver det mening? Nu ligger jeg vandret på min nr. 2 seng (2 værelser, 2 senge... sådan er det) og hører smuk, akustisk musik med stearinlys og regn på ruden. Det lyder næsten som en kliche romantisk film, haha. Jeg håber også, at i har haft en dejlig weekend, uanset hvad den så har bestået af og at regnen ikke har ødelagt alt for meget for jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar