Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

14.9.14

EXPLAINING


Det er som om, at når jeg siger jeg har brug for en pause, så får jeg lyst til at blogge, og når jeg så rent faktisk lover at jeg vil oppe mig, så forsvinder inspirationen. Meget underligt, og ikke mindst frustrerende! Det kan godt være hårdt at være committed til bloggen, og selvom jeg et eller andet sted elsker at blogge, så er det bare ikke altid overskuddet lige er til det. Som den perfektionist jeg er, så går dette mig selvfølgelig meget på, men at skulle give slip på det, der i omkring tre og et halvt år har betydet så meget for en, er virkeligt svært. Så jeg prøver at tænke mig om, tage lidt afstand til bloggen, og fokusere på de ting der gør mig glad i mit liv, og af en eller anden grund, finder jeg inspiration over alt. I alt. Jeg ser de muligheder, som jeg ikke så før, men at jeg fra nu af vil blogge dagligt er nok desværre ikke en realitet. Jeg vil dog love, at jeg vil blogge, når det føles rigtigt. Når jeg har energien til at ligge noget arbejde og passion i indlæggene, for det vil jeg jo virkelig gerne. Det blev godt nok til et tungt indlæg, jeg vil dog blame den sindssygt deprimerende regnvejrs dag det har været idag i København, Haslev og Ringsted - er jeg den eneste der krydser fingre for bare lidt mere sol og varme i den kommende uge? Jeg savner allerede sommer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar