Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

15.9.14

INSPIRATION: INTERIOR EDITION

 
 
 
 
 
 
 

Jeg må nok indrømme, at mit hovedet pt. er fyldt med lejlighed, indretning og interiør i det hele taget. Jeg kigger dog stadig næsten hver dag på inspirations billeder indenfor modeverdenen igennem pinterest, som jeg desuden er blevet helt afhængig af, men det er altså indretning der har stjålet mit primære fokus. Dette kan være lidt vanskeligt i forhold til bloggen, for jeg ved ikke, hvor mange af jer, der gider at se det på bloggen, men det fylder altså enormt meget i mit liv for tiden, altså kommer det også til at fylde her på bloggen. Jeg drømmer om store, lyse rum med lækre trægulve. En overflod af lys, skandinavisk stil og dansk design. Jeg har pt. set mig lun på Eames' Rocking Chair, og noget siger mig, at det bliver næste måneds (formegentligt eneste) køb. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar