Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

1.9.14

OH MY, AN AMAZING BUY


Jeg har skrivende stund (okay, så NÆSTEN) gjort mig et ekstremt pebret prismæssigt, dog ekstremt nødvendigt køb på Sunglassesshop, og jeg kan virkelig ikke vente til at modtage det! Jeg har pt. kun et enormt ridset par Ray-Ban Wayfarer, som min mor fandt på gaden. De er for store til mig, og jeg besluttede mig derfor for længst for, at jeg ville købe nogle nye. Flere har været oppe og vende, der i blandt Ray-Ban Clubmaster og diverse Cat-Eye modeller, men jeg endte faktisk meget noget helt andet. Dette er blot en teaser, i må vente med at se dem, til de er hjemme hos mama. Har i nogensinde handlet hos sunglassesshop før? Det har jeg nemlig ikke, jeg har dog udelukkende hørt godt om dem, plus de har et virkeligt stort og lækkert udvalg, med mærker som Stella McCartney, Ray-Ban, Valentino, Celine, Chanel og Dolce Gabbana. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar