Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

3.10.14

HOUSEWARMING WISHLIST

Interior wishes


Da jeg jo lige er flyttet hjemmefra for første gang, er det selvfølglig et must med en housewarming fest, og i den forbindelse tænkte jeg det var godt med en lille wishlist interior wise. Jeg mangler desperat et lækkert spisebord, da jeg jo er enormt kræsen. Jeg har endnu ikke fundet det perfekte, men dette fra Tom Dixon er alt for flot. Ferm Living kurven har jeg sendt lange blikke før jeg overhovedet havde lejligheden, og jeg vil bruge den til alle mine mode magasiner. Etch stagen i stål fra Tom Dixon ligger på top tre på ønskelisten. Den er noget så smuk! Eames rockingchair tager første pladsen denne gang. Den er perfekt, og jeg har faktisk allerede købt et hvidt lammeskindstæppe, som skal ligge over. Ih, nogle der vil sponsorere? Lyngby vasen er så smuk og tidsløs, og Kay Bojesen fuglen er bare i de fineste grå nuancer. Jeg ville med glæde tage imod alle disse ting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar