Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 2. oktober 2014

OH HEY


Jeg er endelig ved at falde på plads i min nye lejlighed, efter jeg flyttede ind for en uges tid siden, og jeg kan allerede mærke, at det her bliver godt. Jeg har stadig et par flyttekasser stående hist og her, og udover det mangler jeg stadig at samle et ikeamøbel, med udover det er jeg faktisk rigtigt, rigtigt tilfreds. Jeg skal have malet lidt og sådan, men jeg tager det stille og roligt. De sidste par måneder har været lidt hektiske og enormt stressede for mig, og jeg forsøger derfor for tiden at gøre alting i mit eget tempo, for at komme lidt ned igen. Så jeg nyder alene tiden i mit nye hjem. Indretning er en helt ny verden for mig, så som før nævnt kommer jeg til at bruge (og har allerde brugt, ups...) de fleste penge der, lidt desværre til fordel for tøj. Men sådan er det lige nu, og det skal nok gå. Jeg glæder mig til at give jer en apartment tour når det hele kommer på plads og alt er iorden - jeg vil helst ikke før, jeg er hundrede procent tilfreds. Jeg glæder mig også til at vise jer en MASSE nye køb! Så på trods af det enormt triste gråvejr der har været de sidste par dage, så er jeg altså glad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar