Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 20. januar 2015

I'M BACK (AGAIN...)


Puha, 2 og en halv måned er godt nok lang tid, og jeg ville uden tvivl lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke havde savnet bloggen, for dét har jeg! Jeg har haft en del tvivl om jeg skulle vende tilbage, dels fordi jeg føler det giver mig et vis ansvar i forhold til regelmæssig blogging, men jeg savner at have et fristed, hvor jeg kan dele mine tanker, hvad der inspirerer mig og de interesserer som jeg nu engang har. Derfor er jeg altså tilbage! Hvor meget og hvor lidt vil jeg for engangs skyld ikke sætte mig fast på, for jeg vil have mig selv med i det denne gang. Jeg håber de gamle læsere vil fortsætte hvor de slap, og at der måske kommer nogle nye til, hvem ved? Som altid er kommentarfeltet åbent, hvor jeg tager imod ris og ros, og hvad hjertet nu ellers begærer. Kys!

2 kommentarer: