Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

23.1.15

MY DECEMBER IN PICTURES


Min december måned forløb lige som den skulle; den startede ud med en lækker pakkekalender fra min skønne mor, som bestod af skønhedsprodukter, kaffe, lys og andre praktiske, men lækre ting - lige hvad en teenager med en stram økonomi har brug for! Udover det tilbragte jeg stort set al min tid med familie og venner, b.la. i form af en julefrokost med mine dejlige veninder, en årlig omgang julehygge med min mors del af familien, en hurtig tur til Oslo med 2 skønne piger og som en dejlig afslutning, på et begivenhedsrigt år; en hyggelig low key nytårsaften hos mig. Der var dog også plads til afslapning på sofaen med gode bøger og en kælen mis mellem benene (no pun intended). Så alt i alt en rar decembermåned for mig!

Havde i en god decembermåned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar