Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

28.1.15

MY OSLO TRIP


Jeg kom igår hjem fra endnu en minitur til Olso, denne gang med min søde veninde Helena. Det var min fjerde gang afsted, og jeg vidste derfor godt hvad jeg gik ind til; en hyggelig lille tur, med nogle timers spandering i Oslo by, hvor (hvis man altså har pengene til det...) godt kan få tiden til at gå. Desværre er det sidst på måneden, hvilket jeg i den grad kan mærke økonomisk, plus at det er helvedes måneden januar, så vi stoppede kort på Joe and the juice og fik lidt frokost og wifi, var hurtigt inde i et par butikker, men smuttede ellers derefter tilbage på båden. Vi blev desuden mødt af konstant regnvejr med ingen sol i sigte, hvilket også var med til at vi egentligt godt bare ville tilbage i tørvejr. Men det var dejligt med et lille break fra hverdagen. De kommende dage står på terapi, træning og afslapning for mit vedkommende - alle tre tiltrængt! Jeg håber i også har haft en god weekend og ligeså en god start på en ny uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar