Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 21. januar 2015

SO WHAT'S NEW?


Og hvad er der så sket siden sidst? Jeg er fortsat bosat i egen lejlighed, og jeg vil da mene, at jeg er kommet mere på plads nu. Af den grund, har min passion for mode altså måtte give plads til en ny stor interesse; indretning og interiør. Jeg har fået øjnene op for det, og er især fan af dansk design og nordisk æstetik. Jeg er stadig single (and ready to mingle), og har det egentligt fint med det. Jeg er kommet til et punkt, hvor jeg ikke vil nøjes eller gå på kompromis; jeg leder efter ægte kærlighed, og mindre kan bestemt ikke gøre det. Veninder, familie og venner er stadig første prioritet, og hos dem lægger jeg al min tid, når jeg altså ikke tuller rundt i min lejlighed, iført undertøj til lidt for høj musik - et stort plus ved at have egen lejlighed! Apartment tour kommer når jeg er helt tilfreds med lejligheden; der er stadig et møbel der skal males og et par ting der skal købes, og før det er gjort, er jeg ikke helt komfortabel med at vise det hele store indtryk frem, men stemningsbilleder og glimt er bestemt en mulighed. Derudover har jeg en masse nye køb, som jeg glæder mig til at vise jer! 

På det følelsesmæssige plan er jeg stadig ét stort rod, men jeg har gode mennesker omkring mig, der vil mig det bedste, og derudover har jeg stadig min terapi, som jeg går til ugentligt, så jeg håber på snart at kunne se lyset. Dette vil jeg selvfølgelig også berøre på bloggen. Så alt i alt har jeg en masse, jeg glæder mig til at dele og vise jer, så stay tuned!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar