Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.2.15

INSPIRED BY: LILY COLLINS

  
 
 

Det første der fangede mig ved Lily Collins, var hendes helt utroligt smukke ydre; specielt hendes bryn, er jeg møg misundelig på. Efter en smule research fandt jeg ud af, at hende og jeg ligger langt fra hinanden stilmæssigt - hun er ikke bange for at iføre sig hidsige gule kjoler eller andet farverigt tøj, hvilket er lidt det modsatte af hvad jeg står for, når det kommer til mode og påklædning. Når det så er sagt, så synes jeg alligevel at hun gør det med stil, og selvom det ikke lige er mig, så kan jeg alligevel godt se det fine i det. På trods af det, har jeg alligevel kunne finde et par outfits hun har båret, som på den ene eller ande måde, sagde mig noget, her refererer jeg til overstående. Lily arbejder til dagligt som skuespillerinde, og det var faktisk filmen Love, Rosie der fik mig til at kigge nærmere på den smukke, britiske kvinde. Som en lille bonus info er hun datter af den fantastiske musiker Phil Collins, så talent ligger lidt i hendes gener. I hvert fald tror jeg vi kommer til at se meget mere til kønne Lily, både på det hvide lærred, men også inden for modeling, og det vil jeg glæde mig til!

Se mine tidligere Inspired By med Mary-Kate OlsenMiley CyrusLeighton MeesterIndia Rose, Chloë MoretzJessica Alba og Rihanna 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar