Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 3. februar 2015

IT'S NOT ALWAYS SO EASY


Noget, som jeg synes er rigtig svært, er at skulle balancere mit privatliv med bloggen, især når jeg gennemgår svære tanker og følelser, som jeg gør for tiden. Hvordan formidler jeg dem, uden at det bliver til en blog fyldt med negativ energi og depressive ord? Lige pt. kan jeg ikke finde balancen, og det er også derfor jeg ikke udgiver så mange indlæg - simpelthen fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre det, uden at det bliver for trist. 

Jeg har egentligt ikke lyst til at ligge låg på mig selv, og det har jeg også sagt helt fra start. Jeg vil dele mit liv, mine interesser og min dagligdag, alt med måde selvfølgelig. Dog er der også en grænse, og når alle mine dage er mørke, så ville det skabe stor ubalance her på bloggen, hvis jeg kun skrev indlæg om, hvordan jeg egentligt har det. Jeg ved ikke, om det overhovedet giver mening, men nu ved i i hvert fald hvorfor der endnu engang er stille på bloggen, og så lad os krydse fingre for, at vi går lysere tider i møde, både i mit sind, men i den grad også i bogstaveligste forstand. Er jeg den eneste, der er ved at være træt af regn, sne og gråvejrsdage? Suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar