Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

5.3.15

DREAMING OF

Wants

Sneakers from Chanel, Nike & Vans // Coats from Sonia Rykiel & Yohji Yamamoto // Shorts from Alexander Wang // Leather jacket from Saint Laurent // Parfume from Chanel // Tee from Alexander Wang // Knit from Acne // Sunglasses from Celine

Jeg drømmer åbenbart meget om sneakers, det gik i hvert fald først op for mig, da jeg havde lavet collagen, og var igang med at lave indlægget. Både de klassiske Vans sneakers, de mere sporty Nike og til sidst, de helt igennem perfekte og klassiske Chanel sneakers. Acne sweateren har stået på ønskeliste et godt stykke tid efterhånden, men den har virkeligt den perfekte grå nuance, tilsat et perfekt oversized fit! Shortsne fra Alexander Wang er et stille håb om, at der snart er forår på vej, og at det derfor snart er shorts tid igen, disse er nemlig rigtig fine. I foråret elsker jeg også at bruge læderjakker som overgangs jakker, og jeg har derfor brug for den perfekte. Jeg mangler endnu en, men denne fra Saint Laurent er smuk med smuk på. Den forbliver nok i mine drømme, et godt stykke tid endnu... Begge frakker i henholdvis pels og uld er så lækre, og jeg kunne snildt bruge begge. Jeg har en lille (læs: meget stor) afhængighed af overtøj generelt, og jeg kunne rigtig godt snart bruge noget nyt! Jeg mangler også de perfekte solbriller, og jeg er egentligt stadig ret vild med Cateye tendensen, og disse fra Celine er så fine i sort. Chanel No5 er en klassiker hos mig, og jeg har den altid stående. Flasken er dog ved at være halvtom, så en ny ville være så godt! T-shirten fra Alexander Wang synes jeg egentligt bare var meget cool. Jeg tror bare jeg drømmer bare videre, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar