Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 27. marts 2015

MARBLE TABLE


Et lille close up af en fin, vintage servante med den lækreste marmor plade, som jeg købte på DBA, kort før jeg flyttede ind i min lejlighed. Jeg har valgt at bruge den til at opbevare mine smykker på, men den kan bruges til så meget! Jeg fik endelig malet den i forrige weekend, hvilket betyder at jeg er ét skridt nærmere på, at føle mig tilpas med at vise lejligheden frem! En af de knapt så fede følger ved selv at skulle betale husleje og alt der nu engang følger med, er at der er knapt så mange penge til sjov, mode og indretning som jo også er mine store interesser, men det er vel prisen, når man har en skøn lejlighed, der desværre ikke er helt så billig, og man samtidig ikke tjener kassen! I hvert fald er jeg så glad for denne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar