Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

12.3.15

NEW IN: NICOLAS VAHE


Nicolas Vahe salt m. hvidløg & timian // Nicolas Vahe salt m. parmesan ost & basilikum // Nicolas Vahe salt & pepper everyday mix

Jeg er stor fan af små luksusting, og jeg synes virkelig at Nicolas Vahes krydderier, olier og andet til køkkenet hører til under den kategori. I denne omgang blev det til 3 krydderikværne fra ham, og jeg glæder mig enormt til at tage dem i brug, og udover det, så synes jeg egentligt også bare, at de har et enkelt, minimalistisk design, som jeg synes pynter så fint i mit køkken. Kender i selv til Nicolas Vahes produkter?

2 kommentarer:

  1. Kender ikke Nicolas produkter, men det ser super lækkert ud.
    Hvor kan de købes?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de bestemt også! De forhandles b.la. i Magasin Nord, Magasin Odense og Magasin Lyngby, derudover er hans produkter også at finde online hos for eksempel luxoliving.dk, kaiku.dk og decorateshop.dk. Du kan evt. se alle de steder Nicolas Vahe's produkter forhandles her: http://www.nicolasvahe.dk/find-forhandler

      Slet