Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 7. marts 2015

SCARLET PLEASURE


Jeg brugte min fredag aften igår på noget, jeg egentligt alt for sjældent gør; jeg tog til koncert. Det var kun dagen forinden, at jeg fik købt billet, så en smule spontant var det (hvilket også er meget ulig mig) men jeg fortryder ikke et eneste sekund, at jeg tog afsted. Mange har nok hørt  det danske band  Scarlet Pleasure's store hit Windy (hør det her), men jeg blev enormt positivt overrasket over hvor gode ALLE deres sange egentligt er. De har en enorm energi på scenen, deres tekster er enormt velskrevede og så er de 3 drenge bare super charmerende, haha. Opvarmningen bestod af en sangerinde kaldt Anya, som jeg  aldrig havde hørt om, men hende blev jeg også en smule vild med, da hun har den fedeste klang i hendes stemme. Alt i alt en lækker koncert med fantastisk musik, og jeg kan kun sige, at jeg glæder mig til, at høre mere fra både Scarlet Pleasure, men helt klart også Anya. Udover det tilbragte jeg tiden med 2 af mine dejligste veninder, hvilket kun satte prikken over i'et. Skøn, skøn aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar